JAK WSPÓŁPRACUJEMY Z KLIENTAMI ?
Zgodnie z 30 letnim doświadczeniem uważamy, że jedynie ścisła współpraca z Klientem na każdym etapie realizacji zlecenia prowadzi do zapewnienia najwyższej jakości przygotowywanych opracowań. Dobre zrozumienie Państwa potrzeb oraz wsparcie ich naszym wieloletnim doświadczeniem i zgodnością z obowiazujcymi przepisami prawa daje pewność, że przygotowywane opracowania będa spełniały Państwa oczekiwania.
Zachęcamy do zapoznania się z naszym schematem współpracy z Państwem od pierwszego kontaktu po stała współpracę w przyszłości. Jest on wynikiem wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu kancelarii i pomocy Państwu w całym zakresie świadczonych usług.
Sposób współpracy z klientami
posiadamy wdrożony i udoskanalany od 30 lat schemat współpracy z klientami
Kontakt z rzeczoznawcą
Pierwszy kontakt klienta z rzeczoznawcą odbywa sią w przeważającej części przypadków drogą telefoniczną, ale zachęcamy również do spotkania osobistego w naszej kancelarii.
Ocena potrzeb klienta
Podczas pierwszej rozmowy zapoznajemy się z potrzebami z jakimi zwracacie się Państwo do nas. Zapytamy o cel współpracy, rodzaj nieruchomości i jej lokalizację.
Doradztwo i przyjęcie najdogodniejszej strategii działania
Wspólnie z Państwem określimy zakres zlecenia i sposób jego realizacji, aby był najlepiej dobrany do Państwa potrzeb i obowiązujacego prawa.
Uzgodnienie niezbędnych dokumentów
Każde zlecenie charakteryzuje się innymi wymaganiami w zakresie niezbędnych dokumentów potrzebnych do jego wykonania. Większość dokumenty dostarcza Własciciel nieruchomości lub jego przedstawiciel prawny. Rodzaje dokumentów dobierane są indywidualnie w zależności od zakresu i celu opracowania.
Ustalenie terminu spotkania
Każde zlecenie to zapoznanie się osobiste rzeczoznawcy z nieruchomością i odbycie oględzin. Termin ustalany jest w taki sposób, aby był dogodny dla Państwa. Jedynym ograniczeniem z naszej strony jest długość dnia i dostępność do światła dziennego. W wyjątkowych sytuacjach możemy odbyć oględziny również w sobotę.
Oględziny nieruchomości
Podczas oględzin nieruchomości przekazujecie Państwo rzeczoznawcy ustalony komplet dokumentów na podstawie którego wstępnie analizujemy stan prawny. Nastepnym krokiem jest wykonanie szczegółowej dokumentacji fotograficznej oraz ocena stanu technicznego i funkcjonalnego budynków. Podczas oględzin powinniśmy mieć dostęp do wszystkich pomieszczeń i obiektów. Przeprowadzamy również wywiad ustny z właścicielem nieruchomości o jej historii budowy, modernizacji, remontach, stopniu wyposażenia, usterkach, itp.
Wykonanie opracowania
Wykonanie opracowania wiąże się z oceną wszystkich poszczególnych pozyskanych informacji podczas całego procesu realizacji zlecenia (dokumenty, oględziny, wywaid, bazy danych, bazy aktów prawnych, itp.). Przeprowadzamy wnikliwe analizy rynkowe nieruchomości podobnych. Opracowania przygotowujemy osobiście co gwarantuje Państwu indywidualne podejście i osobiste zaangażowanie rzeczoznawcy w cały proces realizacji zlecenia. Nie korzystamy z praktykantów i osób postronnych.
Przekazanie opracowania
Proces przekazania opracowania odbywa się zawsze terminowo. Miejsce przekazania uzgadniamy indywidualnie według potrzeb Państwa. Możliwości w tym zakresie są szerokie od spotkania w naszej kancelarii po spotkanie u Państwa. Istnieje również możliwość wysłania opracowania kurierem w kraju i po za jego granice.
Co ważne podczas spotkania omawiamy szczegółowo cały proces przgotowywania i omawiamy szczegóły przyjętych założeń i otrzymane wyniki. Końcowe osobiste spotkanie wg nas jest bardzo ważnym elementem współpracy gdyż otrzymujecie Państwo coś święcej niż tylko zadrukowane kartki papieru…możemy wspólnie porozmawiać o nieruchomości o jej dobrych i złych stronach o rynku nieruchomości podobnych.
Płatność za usługę
W nielicznych przypadkach prosimy o wniesienie zaliczki. Niemniej w przeważającej części rozliczamy się po zakończeniu usługi w chwili przekazania dokumentu. Płatność możecie Państwo dokonać gotówką lub przelewem.
To nie koniec
Po zakończeniu zlecenia jesteśmy zawsze do dyspozcji Państwa w zakresie świadczonej usługi. Często bieżemy czynny udział w procesie dyskusji z instytucjami kredytującymi, prawnikami czy stronami postępowań.
Ponowna współpraca
W przypadku kiedy stajecie się Państwo naszymi stałymi klientami możecie liczyć na upusty cenowe dla standardowych usług jeszcze bardziej elastyczne terminy współpracy i dogodniejsze warunki płatności.